Een retour aanmelden/verzenden is altijd gratis. Zelf hoef je dus niets te betalen.

Het is heel belangrijk, zowel voor jou als voor ons, dat een retour goed verloopt.
Daarom ook geven we een aantal voorwaarden mee die ervoor zorgen dat een retour vlot, aangenaam, snel, efficiënt en zonder al te veel problemen verloopt.
Het niet volgen van voorwaarden kan resulteren in het weigeren van je retour
Hoe correcter een retour afgehandeld wordt, hoe vlotter alles verloopt!

Retours kunnen tot 30 dagen na aankoopdatum aangemeld worden.
Daarna heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om je pakket binnen te brengen bij de koerier.
De dag na afgifte van je pakket komt je retour bij ons aan.
Dit zijn heel belangrijke retourtermijnen.
Je retour NA die 30 dagen aanmelden kan resulteren in het weigeren van je retour
Langer dan 14 dagen wachten tussen aanmelden en binnen brengen in een pakjespunt zorgt ervoor dat het label niet meer werkt.
Je pakket zal niet bij ons aankomen en kan bijgevolg niet terugbetaald worden.

Gebruik het verzendlabel wat je door ons aangeleverd krijgt
Gebruik van een ander verzendlabel heeft als gevolg dat wij jouw bestelling niet of moeilijk terugvinden. Dit zorgt voor vertraging tijdens de verwerking en bijgevolg ook vertraging in terugbetaling.
Als je toch, om wat voor reden dan ook, toch zelf een verzendlabel voorziet, dient deze MET track&trace zijn. Als een artikel verloren raakt en we hebben geen track&trace kan dit helaas betekenen dat je retour niet terugbetaald wordt.